FANDOM

YI B-Luokka

Tämä artikkeli käsittelee esinettä. Sanan muita merkityksiä löytyy täsmennyssivulta.
Timantti
Timantti

Tyyppi

Materiaali

Kestävyys

Tuhoutumaton

Kerättävyys

Kyllä (64)

Datanumero

264

2013-01-03 16.17.16

Timantista tehtävät työkalut, timanttikuutio, timanttimalmia, timantti ja haarniska.

Timantti eli Diamond on craftaukseen monin tavoin tarvittu materiaali, jota putoaa, jos timanttimalmia kaivetaan rauta- tai paremmalla hakulla. Timantit ovat hyvin harvinaisia, ja ne ajatellaan usein pelin toiseksi arvokkaimmiksi esineiksi heti smaragdien jälkeen, vaikka smaragdeilla ei olekaan paljon käyttöä. Timanteista voi craftata lapioita, kirveitä, hakkuja, miekkoja, kuokkia, suojavarusteita, levysoittimia, lumouspöytiä ja kiinteitä timanttikuutioita.

Timanttimalmia voi löytää useimmiten tasoilta 2-17 peruskalliosta lähtien. Tasolla 17 ja alle timanttimalmia on noin 0,08% kaikesta kivestä. Timanttia voi löytää myös esim: hylättyjen kaivosten, NPC-kylien arkuistaviidakko- ja aavikkotemppelien arkuista.

Craftaus

CraftausMallineUusi

Tyhjä
Tyhjä
Tyhjä
Tyhjä
Timanttipala
Tyhjä
Tyhjä
Tyhjä
Tyhjä
Timantti
(9)

Vaihtoehtoinen menetelmä:

Sulatus-resepti ei toimi Wikin mobiiliversiossa. Jos käytät mobiiliversiota, siirry sivun alalaidasta tietokoneversioon

CraftausMallineUusi2
Hiili
Timanttimalmi
Timantti

Timanttimalmia voi saada ainoastaan luovassa pelimuodossa, Silkkinen kosketus -lumouksen tai modin avulla.

Triviaa

  • Viikottaisessa julkaisussa 12w21a timantti -nimi vaihtui sen englanninkieliseksi vastineeksi, diamond:iksi, mutta vaihdettiin myöhemmin takaisin.
  • Timantti on ainoa materiaali josta voi valmistaa koko suojavarustepalkin täyttäviä suojavarusteita.

Katso myös

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki