FANDOM

Tämän artikkelin laatuluokitukseksi on arvioitu A-luokka.

IkoniCreeper.png Varoitus
Tämä sivu sisältää paljastuksia pelin yllätyksistä. Jos haluat säästää ne yllätyksenä, tai jos mahdollisesti olet lataamassa PC Gamer Minecraft Demoa etkä halua tietää niistä, suosittelemme että jätät artikkelin lukemisen myöhemmäksi.

Ilmaisen Minecraft Demon on tehnyt PC Gamer -yhtiö (PC Gamer + Minecraft Demo = PC Gamer Minecraft Demo). Se on täydellinen Beta 1.3 -versio Minecraftista, mutta siinä on 100:n minuutin rajoitettu peliaika. Peliajan loppumisen jälkeen on tuhottava maailma ja aloitettava alusta.

Erikoista

PC Gamer on lisännyt karttaan pieniä yllätyksiä. Aloittaessa pelaajalla on edessään arkku, jossa on hyödyllisiä tavaroita, kuten leipää, työkaluja, hiiltä ja keppejä, sekä 3 kompassia. Arkun edessä on viesti "Have some stuff! / PC Gamer p.s. Right click to open!" (suom. "Ota vähän tavaraa! / PC Gamer p.s. Paina hiiren oikeaa nappia avataksesi!") kirjoitettuna kylttiin. Kun kyltin kohdasta kaivaa muutaman palikan alaspäin, löytyy toinen arkku, jossa on ruutia. Lisäksi aavikolla spawnausalueen lähellä on ilmassa leijuva villasta tehty PC Gamer- logo.

"Huijaukset"/Bugit

On mahdollista uudelleenaloittaa peliaika ja säilyttää vanha kartta, avaamalla toisen Demon samanaikaisesti ja aloittamalla sen. Prosessissa kaikki tavaraluettelossa ollut tavara tuhoutuu. Myös suojavarusteet (Tavarat kannattaa siis säilöä arkkuun).

Triviaa

  • Demossa on vain yksi splash -teksti: PC Gamer Demo!
  • Lehmissä lukee "PCG".
  • Demossa on vain yhdenlainen kartta.
  • PC Gamer Demon saa vain Windowsille.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki