FANDOM

Malmit.png

Malmien yleisyyttä kuvaava kaavio

Malmit eli Oret ovat maan alta löytyviä aineita, joita kerätään etenkin craftausta varten. Malmeista joko sulatetaan harkkoja, tai ne kelpaavat materiaaliksi sellaisenaan. Pelissä tällä hetkellä olevat malmit ovat hiili, rauta, kulta, punakivi, timantti, smaragdi ja lasuriitti. Lisäksi on hornakvartsimalmi, jota esiintyy vain hornassa. Malmeista voi valmistaa myös kiinteitä kuutioita, jotka vaativat vaihtelevasti joko 9 aineesta tehtyä harkkoa tai 9 kappaletta itse ainetta. Hornakvartsimalmin tapauksessa siitä saatavia hornakvartseja tarvitaan vain 4 kappaletta hornakvartsikuution craftaamiseen.

Malmeista yleisintä on hiili ja harvinaisinta smaragdi. Punakivimalmilla on erikoisuus, mikä saa sen esiintymään yleisimmin laavan läheisyydessä.

Malmit

Yleisyys

Malmi Yleinen tasolle... Harvinaista tasoilla... Ei mitään tasolla... Väh. tarvittava hakku Muuta esiintymisestä
Hiili 128 129-131 Yli 132 Puuhakku -
Hornakvartsi Ylin Ei millään - Puuhakku Vain Hornassa.
Rauta 64 65-67 Yli 68 Kivihakku -
Lasuriitti 25 33-35 Yli 35 Kivihakku Vain luolissa.
Kulta 32 33-35 Yli 36 Rautahakku -
Timantti 16 17-19 Yli 20 Rautahakku -
Punakivi 16 17-19 Yli 20 Rautahakku -
Smaragdi 16  ? Yli 33 Rautahakku Vain vuoristoissa.
Malmit-kaikki.png

Pelin kaikki malmit (punakiveä ja hornakvartsia lukuun ottamatta) ja niiden pudottamat resurssit.

Malmeja.png

Kuvassa on erilaisia malmeja luolassa, timanttimalmia, punakivimalmia, rautamalimia ja takana hiilimalmia.

Triviaa

  • Smaragdimalmilla, hornakvartsimalmilla ja lasuriittimalmilla on kullakin oma, muista malmeista poikkeava uniikki tekstuuri.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki