FANDOM

Kurpitsalyhty
Kurpitsalyhty
'

Tyyppi

Kiinteä kuutio

Vaatimukset

1 kurpitsa
1 soihtu

Generoituu

Ei mitään

Painovoima

Ei

Läpinäkyvyys

Ei

Valaisu

Kyllä (15)

Räjähdysten sieto

5

Työkalu

-

Uusiutuva

Kyllä

Kerättävyys

Kyllä (64)

Datanumero

91

Koodinimi

?

Kurpitsalyhty eli Jack o' Lantern on halloweenpäivityksessä peliin lisätty kuutio. Niitä voi craftata kurpitsasta ja soihdusta. Kurpitsalyhtyjen pääasiallinen tarkoitus on toimia koristeena, mutta ne ovat myös hyvä valonlähde.

Kurpitsalyhtyjen tuottama valon tason on 15, mikä on sama kuin hehkukivellä ja punakivilampulla. Niitä voi asettaa myös veden alle, mikä tekee niistä soihtuja paremman, mutta vaikeammin saatavan valonlähteen.

Craftaus

CraftausMallineUusi

Tyhjä
Kurpitsa
Tyhjä
Tyhjä
Soihtu2
Tyhjä
Tyhjä
Tyhjä
Tyhjä
Kurpitsalyhty

Triviaa

  • Omituista kyllä, Alpha 1.2.0_02 -päivityksen jälkeen kaikkien kurpitsalyhtyjen nimi muutettiin vain "kurpitsaksi".
  • Beta 1.2 -päivitykseen asti kurpitsalyhtyjen tavaraluettelo -ikoni oli sama kuin tavallisten kurpitsojen, minkä takia pelkästään katsomalla ei voinut tietää kurpitsalyhdyn ja kurpitsan eroa. Kuitenkaan kurpitsat eivät stackaantuneet kurpitsalyhtyjen kanssa.
  • Toisin kuin kurpitsoja, kurpitsalyhtyjä ei voi pitää päässä.
  • Kurpitsalyhdyn tekstuuri on sama kuin kurpitsan, mutta sen silmä- ja suuaukot ovat valaistuja. Tämän takia näyttää siltä, että kurpitsalyhty hymyilisi. Kurpitsojen kasvot taas vaikuttavat vihaisilta.
  • Beta 1.5_01 -päivityksen jälkeen kaikkien pelin kurpitsalyhtyjen kasvojen suuntaa vaihdettiin päinvastaiseksi buginkorjaussyiden johdosta.

Katso myös

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki