FANDOM

YI B-Luokka

Kultainen porkkana
Kultainen porkkana

Tyyppi

Ruoka

Kestävyys

-

Kerättävyys

Kyllä (64)

Datanumero

39618C

Kultainen porkkana eli Golden carrot on porkkanasta craftattava hämäränäön taikajuoman ainesosa. Hämäränäön taikajuomaa tarvitaan näkymättömyyden taikajuoman teossa, johon tarvitaan hämäränäön taikajuoman lisäksi käynyttä hämähäkinsilmää.

Kultainen porkkana kannattaa hauduttaa hautumatelineellä, sillä jos kultaisen porkkanan syö, ei tapahdu mitään. Kultaisen porkkanan craftausresepti muistuttaa paljon kultaista omenaa, mutta kultainen porkkana ei elvytä. Kuitenkin, hämäränäöstä on hyötyä yöllä ja luolissa. Kun valoisuuden on asettanut kaikista valoisammaksi, kaikki pimeä näyttää, kun olisi päivänvalossa.

Craftaus

CraftausMallineUusi

Kultakimpale
Kultakimpale
Kultakimpale
Kultakimpale
Porkkana
Kultakimpale
Kultakimpale
Kultakimpale
Kultakimpale
Kultainen porkkana

Historia

Esineen historia
*12w34a Kultaiset porkkanat lisätty peliin.
  • 12w36a Kultaisen porkkanan tekstuuri vaihdettu seuraavasta Kultainen porkkana vanha toiseen tekstuuriin Kultainen porkkana vanha2.
  • 12w37a Kultaisen porkkanan tekstuuri vaihdettu seuraavasta Kultainen porkkana vanha2 nykyiseen tekstuuriin Kultainen porkkana. Kultaisella porkkanalla ei ole enää tummaa ääriviivaa.

Triviaa

  • Kultainen porkkana on tekstuureiltaan kuin tavallinen porkkana, mutta keltaisena.
  • Kultaisen porkkanan tekstuuri on vaihtunut 3 kertaa ennen kuin se saavutti nykyisen muotonsa.

Katso myös

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki