Fandom

Minecraft Wiki

Kuljetuskaivosvaunu

556sivua tässä wikissä
Add New Page
Kommentit0 Share
Kuljetuskaivosvaunu
Kuljetuskaivosvaunu
'

Tyyppi

Kulkuneuvo

Vaatimukset

1 arkku
1 kaivosvaunu

Generoituu

Hylätyt kaivokset

Painovoima

Ei

Läpinäkyvyys

Ei

Valaisu

Ei

Räjähdysten sieto

6

Työkalu

Hakku

Uusiutuva

Ei (Pudottaa arkun ja kaivosvaunun)

Kerättävyys

Kyllä (1)

Datanumero

342

Koodinimi

?

Kuljetuskaivosvaunu ("Varastointikaivoskärry tai Arkullinen kaivosvaunu") eli Minecart with Chest ("Storage Minecart") on Alpha 1.0.14 -päivityksen mukana peliin lisätty kulkuneuvo. Ne toimivat kuten tavallisetkin kaivosvaunut, mutta niiden kyytiin ei voi mennä ja niihin voi varastoida tavaroita. Kuljetuskaivosvaunun voi craftata 1 arkusta ja 1 kaivosvaunusta. Lisäksi niitä voi löytää hylätyistä kaivoksista.

Craftaus

Craftausruutu

Tyhjä
Arkku
Tyhjä
Tyhjä
Kaivoskärry2.png
Tyhjä
Tyhjä
Tyhjä
Tyhjä
Kuljetuskaivosvaunu

Toiminta

Kuljetuskaivosvaunu on asetettava raiteen päälle. Tämän jälkeen sen arkkuun voi lisätä esineitä klikkaamalla sitä hiiren oikealla näppäimellä. Mikäli Kuljetuskaivosvaunun tuhoaa, kaikki sen sisällä olevat esineet putoavat pois. Lisäksi se pudottaa arkun ja kaivosvaunun. Koska kärryn craftaus kuluttaa 1x2 craftausruutua, sen voi luoda uudelleen ilman craftauspöytää, kuten esimerkiksi Inventory:ssa.

Kuljetuskaivosvaunut saavat kaikki normaalit vauhdinlisäykset kuten tavallisetkin kaivosvaunut huolimatta niiden "ylimääräisestä painosta".

Triviaa

  • Ennen kuljetuskaivosvaunujen lisäämistä peliin tavallisia kaivosvaunuja käytettiin tavaroiden kuljetukseen.
  • 1.5 -päivityksen jälkeen hylätyistä kaivoksista löytyy kuljetuskaivosvaunuja arkkujen lisäksi.
    2013-05-11 20.40.24.png

    Hylätystä kaivoksesta löytynyt Kuljetuskaivosvaunu.

Katso myös

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki