Fandom

Minecraft Wiki

Kirja ja sulkakynä

556sivua tässä wikissä
Add New Page
Kommentit6 Share

Tämän artikkelin laatuluokitukseksi on arvioitu C-luokka.

Kirja ja sulkakynä
Kirja ja sulkakynä.png

Tyyppi

Työkalu

Kestävyys

Tuntematon

Kerättävyys

Kyllä (1)

Datanumero

386

Kirja ja sulkakynä eli Book And Quill on 1.3.1 -päivityksessä lisätty kirjojen kirjoittamiseen tarkoitettu esine. Kun kirja on allekirjoitettu, se muuttuu kirjoitetuksi kirjaksi. Kirjoitettua kirjaa ei voi muokata jälkeenpäin. Kirjaa ei ole pakko täyttää kokonaan, jotta siitä tulisi kirjoitettu kirja. Kirja kirjoitetaan tekstuurista ja craftausreseptistä päätellen sulkakynällä. Kirjaan ei kuitenkaan mahdu merkkejä loputtomiin.

Craftaus

Craftausruutu

Tyhjä.png
Tyhjä.png
Tyhjä.png
Tyhjä.png
Tyhjä.png
Tyhjä.png
Muste.png
Kirja.png
Sulka.png
Kirja ja sulkakynä.png

Triviaa

  • Kirja voi olla 50 sivua pitkä ja siihen voi kirjoittaa 356 merkkiä per sivu. Kirjan nimi voi olla 16 merkkiä pitkä.
    • Kirjaan mahtuu siis yhteensä 17800 merkkiä.

Kirjoitettu kirja

Kirjoitettu kirja läpinäkyvä.png

Kirjoitettu kirja.

Kirjoitettu kirja eli Written Book on 1.3.1 -päivityksessä lisätty esine jonka saa, kun allekirjoittaa kirjalla ja sulkakynällä tehdyn kirjan. Kun kirja on allekirjoitettu, sen sisältöä ei voi enää muuttaa. Kirjaan voi kirjoittaa korkeintaan 50 sivua.

Triviaa

  • Kirjoitetulla kirjalla on sama tekstuuri kuin kirjalla, mutta se kiiltää samalla tavalla kuin lumotut esineet.
KirjoitaKirja.png

Esimerkki kirjan kirjoittamisesta.

  • Kirjoitettuja kirjoja on mahdollista vaihtaa smaragdeihin kyläläisen kanssa vaihtosuhteella 1:1.
  • Kirjoitettua kirjaa voi muuttaa niin kauan kuin tahtoo, Lukuunottamatta silloin kun se allekirjoitetaan.

Katso myös

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki