FANDOM

YI B-Luokka

Jättiläinen
Zombi

Kunto

HP1 x 50

Vahinko

HP1HP1HP1HP1HP1HP1HP1HP1HP2 (8,5)

Spawnaus

/summon komennolla, Modeilla ja plugineilla (Riippumatta valoisuudesta)

Luonne

Aggressiivinen

Pudotukset

Tuntematon

Spawnmuna

Ei ole

Spawnmunan datanumero

Ei ole

2012-05-09 20.02.36

Jättiläisen koko verrattuna zombiin.

Jättiläinen eli Giant on 12 kuution korkuinen, pelin koodista löytyvä joukko, joka on ollut pelissä Survival Test -version aikana. Sen voi luoda komennolla /summon Giant. Niiden ainoa vahingoittava osa on jalkojen pohjat. Ne hyökkäävät pelaajien kimppuun kuten normaalit zombit, mutta ne pysähtyvät pelaajan eteen. Jättiläisellä on sama näköetäisyys kuin normaaleilla zombeilla, eli suhteessa todella paljon pienempi. Jättiläistä voi vahingoittaa kuten muita joukkoja, mutta vain keskikohdasta alaspäin.

Triviaa

  • Jättiläinen käyttää zombin tekstuureja, mutta se on monta kertaa isompi kuin zombi.
  • Jättiläinen on aggressiivinen joukko.
  • Jättiläisellä on 50 HP:ta, eli puolet ääriliskon ja kolmasosa Näivettäjän HP:ista.
  • Mm. Custom Mob spawner -modilla saa Jättiläisen hirviöluojan.
  • Jättiläisellä voi olla varusteita.
  • Gulliver -modilla voit tehdä taikajuomilla itsestäsi ja muista joukoista jättiläisiä ja todella pieniä.
  • Jättiläisen saa peliin nykyään 1.7 versiosta eteenpäin /summon Giant komennolla. G:n pitää olla iso.
  • Rautajätit hyökkäävät jättiläisen kimppun.
  • Jousipyssyllä tähdätessä pitää muistaa ettei tähtää päähän koska jättiläinen ei vahingoidu keskikohdasta ylöspäin.
  • Jättiläinen voi spanata Lucky Blockista jos pelaajalla on Lucky Blocks -Modi.

Katso myös