FANDOM

YI B-Luokka

Indev
Indev

Ensimmäinen versio

0.31 (23.12.2009)

Viimeisin versio

Indev (23.2.2010)

Hinta

9,95€

Indev oli Minecraftin kolmas kehitysvaihe. Se oli ensimmäinen varsinainen selviytymispelimuodon sisältävä versio, joka ei ollut testauksessa. Indevin ensimmäinen versio julkaistiin 23. joulukuuta 2009, ja viimeinen 23. helmikuuta 2010, kahden kuukauden kuluttua. Sitä pystyi edelleen pelaamaan, kunnes se poistettiin Minecraftin sivustolta kokonaan syyskuussa 2010.

Indev korvattiin Infdevillä.

Tietoa

Indev -version mukana peliin lisättiin kartanluontiruutu, josta pystyi valitsemaan kartan teeman, tyypin ja muodon. Pelaajat pystyivät myös käyttämään aiempia karttoja. Kun uusi maailma luotiin, pelaaja spawnasi mukulakivestä, laudoista ja sammalkivestä tehtyyn "Indev-taloon". Talon sisällä oli kaksi soihtua sekä kaksi arkkua, joiden sisällä oli kokonainen stack (silloin 99 nykyisen 64:n sijasta) kaikkia esineitä. Myöhemmin, tosin vielä Indevin aikana, nämä arkut poistettiin.

Indevin kartat olivat rajattuja, mutta itse peliä oli kehitetty huomattavasti Survival Testistä. Pelissä oli nyt mukana työkalut, aseet ja parannellut ruo'at. Craftaus ja sulatus lisättiin peliin nykymuodossaan. Kuitenkin pelaajien piti edelleen tallentaa kartta ja ladata se uudelleen kuollessaan. Kun loputtomat kartat lisättiin peliin, Indev korvattiin Infdevillä, mutta oli pelattavissa Alpha -version aikoihin asti. Tämän jälkeen Indev poistettiin lopullisesti.

Erot Survival Testiin

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki