FANDOM

YI Tynkä

Taimi
Tämä artikkeli on tynkä. Voit auttaa Minecraft Wikiä laajentamalla artikkelia. Tynkäluokassa saattaa myös olla muita saman ongelman omaavia artikkeleita.

Iglut ovat luonnollisesti generoituvia rakennuksia, jotka lisättiin peliin 1.9 -päivityksessä. Ne koostuvat lumesta ja jäästä. Iglujen sisällä on punakivisoihtu, sänky, työpöytä, uuni sekä valkoisia ja harmaita mattoja. Mattojen alla on lattialuukku, joka johtaa kellariin tikkaita pitkin. Kellarissa on portaista ja laatoista muodostunut pöytä, jonka päällä on haudutusteline ja kukkaruukussa oleva kaktus. Huoneessa on myös pata, arkku ja kaksi pientä vankiselliä. Toisessa sellissä on kyläläinen ja toisessa zombikyläläinen. Iglun arkusta löytyy kaikki tarvittava zombikyläläisen muuttamiseksi kyläläiseksi, sillä iglun arkusta löytyy aina kultainen omena ja haudutustelineessä on heikkouden taikajuoma. Arkusta löytyy yleensä myös hiiltä, kultakimpaleita, vehnää, mätää lihaa ja omenoita. Joskus arkusta voi löytyä myös kivikirveitä tai smargdeja.

Igloo outside

Iglu ulkoa.

Igloo

Iglun kellarissa oleva huone.

2016-03-09 19.54.51

Iglun vankisellissä olevia kyläläisiä

Triviaa

  • Igluissa ei aina ole kellaria.
  • Iglut mahdollistavat kaktusten viljelyn vaikka pelaaja ei olisikaan löytänyt aavikkoa.
  • Osa iglun kellarin kivitiilistä on hirviönmunia.
  • Iglussa oleva pata on 2/3 täysi.
  • Iglut ovat ainoita rakennelmia, joihin kirjoitettuja kylttejä ilmestyy luonnollisesti.

Katso myös

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki