Fandom

Minecraft Wiki

Hornaluuranko

557sivua tässä wikissä
Add New Page
Kommentit37 Share

Tämän artikkelin laatuluokitukseksi on arvioitu C-luokka.

Hornaluuranko
Hornaluuranko

Kunto

HP1.pngHP1.pngHP1.pngHP1.pngHP1.pngHP1.pngHP1.pngHP1.pngHP1.pngHP1.png (10)

Vahinko

Helppo: HP1.pngHP1.pngHP2.png (2,5)
Normaali: HP1.pngHP1.pngHP1.pngHP1.png (4)
Vaikea: HP1.pngHP1.pngHP1.pngHP1.pngHP1.pngHP1.png (6)

Spawnaus

Hornalinnoitukset

Luonne

Aggressiivinen

Pudotukset

  • Luu.png Luu (0-3): Kuollessa
  • Hiili.png Hiili (0-2): Kuollessa

Harvinaiset pudotukset

Spawnmuna

Ei spawnmunaa

Spawnmunan datanumero

Ei spawnmunaa

Hornaluuranko eli Wither Skeleton on Hornalinnoituksiin spawnaava luurankoa ja näivettäjää muistuttava mustanharmaa joukko. Hornaluuranko on aggressiivinen. Kuollessaan se pudottaa 0-3 luuta ja 0-2 hiiltä. Toisin kuin luurangot, hornaluurangot kantavat aseenaan kivimiekkaa ja ne ovat yli kaksi kuutiota pitkiä. Jos Hornaluuranko lyö pelaajaa, pelaaja saa Näivetys-myrkytyksen viideksi sekunniksi. Se on myös immuuni tulelle ja laavalle. Hornaluurangon päätä tarvitaan Näivettäjän spawnaamiseen. Joskus kun pelaaja voittaa Hornaluurangon, se saattaa pudottaa Hornaluurangon pään.(OTA HUOMIOON! Päiden putoamisen mahdollisuus on: 2,5% eli kahdestasadasta saat keskimäärin 5 päätä. Eli se on erittäin harvinainen.)

Näivetys

Jos hornaluurankoon koskee, joutuu näivetykseen. Näivetys on myrkytys, jonka voi saada vain jos koskee näivettäjään tai hornaluurankoon. Näivetys kestää 9 sekuntia ja se vie puolikkaita elinvoimapisteitä joka puolestoista sekunti. Näivetyksessä elinvoimapalkin sydämet muuttuvat punaisten sijasta mustiksi. Elämän määrä on silti mahdollista nähdä, mutta se on vaikeampaa.

Vithermyrkytys.png
Witherluuranko steve.png

Hornaluurangon koko verrattuna pelaajaan.

Witherluurankohorna.png

Hornaluuranko hornanlinnoituksessa.

Ääriluuranko.png

Hornaluurangon sijasta spawnannut luuranko.

Bugit

  • On yleinen bugi, että Hornaluurangon sijasta hornanlinnoitukseen spawnaakin tavallinen luuranko.
  • On olemassa harvinainen bugi, että Hornaluuranko ei hyökkää pelaajan kimppuun ennen kuin pelaaja lyö sitä.
Hornaluuranko ratssastaa hämähäkillä.jpg

Hornaluuranko ratsastaa hämähäkillä.

Triviaa

  • Hornaluuranko on luuranko, joka on isompi, eri värinen, ja sillä on aina kivimiekka oikeassa kädessään.
  • Hornaluurangolla ei ole omaa spawnmunaa, mutta sen voi silti spawnata Hornaan luurangon spawnmunalla.
  • Spawnaamalla tavallisen luurangon on mahdollisuus että spawnaa hornaluuranko.
  • Jos hämähäkkejä spawnaa tarpeeksi hornassa voi hämähäkin selkään spawnata hornaluuranko.

Katso myös

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki